Tinklinio marketingo verslas – tai ypatingas verslas, kurio sėkmės formulė yra ne tokia paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Tinklinis marketingas - tai žmonių bendravimo verslas. Jei anksčiau žmonėms, nelinkusiems į bendravimą (intravertams) vienareikšmiškai ši veikla netiko, dabar situacija pasikeitė.
Vis dar atsiranda norinčiųjų ir tikinčiųjų, kad galima greitai ir nieko neveikiant praturtėti. Tuomet savo čiuptuvus ištiesia aferistai. Tokioje situacijoje žmonės tampa nepatiklūs ir pasidaro sunku dirbti sąžiningoms kompanijoms.
Ko gero daugelis iš mūsų esame sulaukę pasiūlymų papildomai užsidirbti ir / ar pradėti kurti nuosavą verslą bendradarbiaujant su tiesioginių pardavimų įmone.
Renkantis kompaniją, su kuria norėsite bendradarbiauti, labai svarbu atkreipti dėmesį į jos produktus.
Daugelis esame girdėję tokius žodžius kaip „viskas tavo rankose”, „tik nuo tavęs priklauso tavo rezultatai”, tačiau gyvenimas rodo, kad išoriniai veiksniai daro didelę įtaką mūsų veiklos sėkmei ir rezultatams.
Prieš 17 metų įkurta Lietuvos tiesioginės prekybos asociacija ir šios srities augimas mūsų šalyje rodo, kad žmonės vis labiau nori ir gali patys valdyti savo karjerą, pinigus ir laiką.
Tinklinis marketingas - vieniems tai kažkas nežinomo ir nesuprantamo, kitiems tai „platinimas“, tretiems - puiki galimybė pradėti ir sėkmingai plėtoti nuosavą verslą su minimaliomis investicijomis, beveik be rizikos.