Vis dar atsiranda norinčiųjų ir tikinčiųjų, kad galima greitai ir nieko neveikiant praturtėti. Tuomet savo čiuptuvus ištiesia aferistai. Tokioje situacijoje žmonės tampa nepatiklūs ir pasidaro sunku dirbti sąžiningoms kompanijoms.
Tiesioginės prekybos (tinklinio marketingo, multi level marketing) organizacijos kartais taip pat siejamos su finansinės piramidės struktūra. Tačiau taip anaiptol nėra.
Finansinė piramidė (dažnai vadinama “Ponzi schema”) – tai pagal JAV italų emigranto Čarlzo Ponzi pavardę pavadintas apgaulės būdas. Jis bene pirmasis prieš šimtmetį apgavo tūkstančius investuotojų: siūlydamas 50 proc. pelną ir grąžą per 45 dienas arba 100 proc. pelną per 90 dienų.
Finansinės piramidės modelio esmė ta, kad investicinė grąža yra generuojama ne iš investavimo į tam tikrus finansinius instrumentus (arba parduodant realius produktus ar paslaugas), bet iš naujų schemos dalyvių įnašų (dažnai nemažų) juos atiduodant seniau esantiems nariams. Žadama, kad vėliau žmogus savo įnašus su aukštomis palūkanomis atgaus nieko nedarydamas. Pirmieji atgauna savo lėšas. Deja, tik pirmieji. Vėliau atėjusiesiems pinigų nebelieka, nes vis mažiau naujų narių pritraukiama.
Finansinėmis piramidėmis besiremiančios struktūros siūlo kur kas didesnį pajamingumą nei yra rinkoje ir taip sukelia žmonių, ypač mažiau apsišvietusių finansiškai, susidomėjimą.
Kai finansinės piramidės augimas sulėtėja, išmokėti lėšas tampa problemiška, nes pirmųjų narių įneštos lėšos tiesiog buvo išmokėtos kitiems, realiai jokios grąžos nesukuriant. Kai išmokos stringa, vėluoja, teisinamasi laikinais nesklandumais, apyvartinio kapitalo trūkumu ar panašiai ir įtikinėjama investuoti toliau. Galop apgaulė išaiškėja, o pinigai, žinoma, jau būna dingę.
Tinklinio marketingo struktūra
Finansinės piramidės principas sukurtas remiantis logiška bet kokios organizacijos (tarp jų ir tinklinio marketingo) struktūra.
Kaip ir finansinėje piramidėje, kiekvienoje kompanijoje didžiausias pajamas gauna aukščiausiai hierarchinėje struktūroje esantys darbuotojai: daugiausia uždirba direktorius (prezidentas), mažiau – vidurinio lygmens vadovai, dar mažiau – eiliniai specialistai ir t.t.
Skirtingai, nei klasikiniame versle, žmonės, nusprendę pradėti kurti tinklinio marketingo verslą, pradeda nuo tos pačios startinės pozicijos. Turėdamas ambicijų ir noro atkakliai dirbdamas kiekvienas žmogus gali kilti karjeros laiptais iki neribotų aukštumų.
Tinklinio marketingo struktūros ir principų privalumai (skirtumai nuo finansinės piramidės):
Būkite budrūs, nesumaišykite realias uždarbio galimybes siūlančių kompanijų su aferistų siūlymais, nes galite ne tik prarasti įdėtus pinigus, bet ir įtraukti į nelegalią schemą savo artimuosius, kurie taip pat praras pinigus.
Jei jus domina uždarbio galimybės, susisiekite su mumis. Esame tikri, kad mūsų daugiametė patirtis tinkliniame marketinge padės jums pasiekti jūsų tikslų!
Jūs jau vystote tinklinio marketingo verslą, bet sunkiai sekasi - ši informacija kaip tik Jums!
.
Jei turite klausimų ar pasiūlymų, susisiekite su mumis per mesendžerį
Kiti straipsniai:
Tinklinio marketingo verslo ypatumai
Jūs jau vystote tinklinio marketingo verslą, bet sunkiai sekasi? Ši informacija kaip tik Jums!